ekonomicke dopady sviceni, bylo Re: Automaticke zapinani svetel - auto

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Červen 13 19:01:12 CEST 2006

Kdyz uz tu resite tu ekonomii, ono to je trochu na vsechny strany, ja se asi
nejvic
bavim,  kdyz posloucham, lidi co si poridi tepelne cerpadlo, aby usetrili, a
kazde
rano sednou do sveho BMW, AUDI,  s vykonem 235KW a ucinosti 30% neni
to trochu uchylne ;-).
Dalsi priklad je spotreba vody, je spousta nazoru, ze se ma s vodou sestrit,
ale napadlo
nekoho, co by se stalo, kdyby fakt vsichni omezili spotrebu vody na minimum,
ale
veskere odpady, a sajrajty zustali ve stejnem mnozstvi, priroda si s temi
s*rackami
relativne poradi, ale musi to mit jak naredit.

Zdenek Aster