VHF/UHF reflektometer

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Červen 13 18:10:11 CEST 2006

Ten cuprex tam bude jen jako mechanicky nosic, folie tistaku bude dovnitr a
vzduchove dielektrikum vedeni.
Co bude za material z "venku" je nepodstatne.

Danhard
*******

Nuž, rád by som to takto "jednoducho".
Isteže ma konštrukcia zaujala. Ale, akosi mám z nej obavy.
Mám len cuprextit, ktorého permitivitu ani len netuším. Neviem ju ani
zmerať.
Z prístojov disponujem akurát tak čítačom od MZ a 100 MHz
osciloskopom. Tým to asi nezmerám. :-(
Dá sa u nás normálne kúpiť plošák s deklarovanou permeabilitou?
Pred chvíľou som tu písal, že tomu nerozumiem dostatočne na to, aby
som to vymyslel. Potrebujem to "len" urobiť a pochopiť urobené.
Tak ak by som chcel ísť vašou cestou, otázka číslo jeden je
permeabilita.

IK