RE: Automaticke zapinani svetel - auto

V P vvitty01@seznam.cz
Úterý Červen 13 17:33:10 CEST 2006

Chybicek se vloudilo mnohem vic...

kde jste vzal spotrebu 230W? Predni svetla maji 2x60 max, zadni 20W dohromady (krom toho zadni nemusi svitit pres den...) a dohromady je to asi 140W max.

250 000 aut v provozu najednou a neustale je vycucane z prstu a dost prehnane. Znamenalo by to, ze kazde v CR registrovane auto najede denne alespon 3/4 hodiny vcetne vikendu....

zapominate taky na to, ze dost ridicu uz davno sviti cely den, aniz by to bylo prikazane,... vcetne me.

Vvitty