binarni hodiny

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Úterý Červen 13 16:08:26 CEST 2006

Odkaz nemam, ale zkusim vysvetlit:

Kdyz se cas predchazi o pul vteriny za tri hodiny, to znamena cca 1s
za 6 hodin, tj za 21600 s. Takze ja pri kazdem inkrementovani sekund
zvednu nejaky citac a kdyz docitam ke 21600, tak tu sekundu neprictu a
citac si vynuluju. Pripadne totez pro ty setiny, tj. za 216s (21600
setin) jednu setinu zaignoruju (neinkrementuju prislusny citac).

Pro prodluzovani periody citace jsme liny to pocitat, ale ramcove,
rekneme, ze chci, aby interval od preruseni trval ne 256 tiku, ale
257, tak si pri preruseni nactu hodnotu (bude treba 4, nevim, jak
dlouho trva 51 obslouzit preruseni) a v dalsim taktu (kdyz uz tam je
5)
Pokud to chci delat jen obcas, pridam zase pocitadlo

Staci takhle?

KR