FIR v C

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Červen 13 12:28:42 CEST 2006

Ne, to zalezi ciste na realizaci, pokud budes michat prispevky zpozdeni jen
dopredne, vznikne ti FIR s odezvou celkoveho zpozdeni, pokud zatahnes vazbu
zpatky do prvni bunky, bude se to cyklit, a vznikne filtr IIR - velmi
zjednodusene.

Danhard
*******

ja jsem mel prave pocit, ze Finite Impulse Response je podminka, kdy
odezva filtru na jednotkový impuls odezni na nulovou amplitudu  v
definovanem case, nikoliv v nekonecnu, jak je tomu u filtru IIR, které
jsou rekurzivni. A na analogovych soucastkach preci prechodovy dej konci
az v nekonecnu, takze jedine IIR. (to uz do nas huceli na stredni, ty
veci okolo odeznivani prechodneho deje).
Nechci machrovat, jen se divim, ze jsem nic takoveho netusil. Velmi rad
se necham poucit a opravit si nazory;-)

Diky

S pozdravem

Ondrej Kozumplik