Automaticke zapinani svetel - auto

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Úterý Červen 13 11:37:26 CEST 2006

Pri vetsine nehod lidi rikaji: 'nevidel jsem ho'... Jak uz jsem jednou
psal, svitici auto je videt na nekolikanasobnou vzdalenost nez to co
nesviti a kuli tomu se to snad dela. Nejhorsi jsou cerny nebo tmavy
auta, ty jsou videt opravdu dost spatne (pokud nesviti). Nekteri nesviti
ani kdyz je sero... Myslim si, ze v novych pravidlech jsou polozky u
ktery se clovek divi vice nez svitit/nesvitit :).