Oscilator HSPLL u PIC18Fxxxx

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Úterý Červen 13 11:22:22 CEST 2006

Ano, v modu HSPLL je mozne pouzit i rizeny PLL1:2, ale nikoliv u "lidovych"
18F (tj. 452(0) atp.), nybrz u rady 18F255(0,5) a 18F455(0,5). Ta ma
rozsirene rizeni interniho casovani, kvuli aplikaci USB rozhrani, protoze je
vyzadovan takt 48 MHz a moznych modu casovani je mnoho (nehlede na fakt, ze
HID reseni potrebuje odlisne casovani nez full-speed). USB ale nemusis vubec
implementovat a tak lze vyuzit bajecne nejsirsi skaly casovani a moznych
zdroju kmitoctu (co sklad da) z cele palety 18F... Samozrejme je zde otazka
ekonomicka (tyto obvody jsou drazsi), ale co s tim budes provadet, nepises
:)

Hezky den, Simon Cihelnik

Jo ja chapu, ze muzu jit na nizsi krystal a zapnout PLL.
Slo mi o to, ze by se mi vic libilo prepinani 20/40MHz nez 10/40MHz.
Ale pokud tam neni zadne jine omezeni tak to budu "stavit" naplno.
Diky za info.
RadekCX