digitalni hodiny s PICem

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 13 08:06:50 CEST 2006

Nic proti, ale podobna zarizeni je treba provozovat s maximalni
obezretnosti. Manzelka ma podobne radiohodiny v kuchyni jen jako radio a
zapina je jen kdyz je treba - po tom co jsem videl to trafo (jak je
namotano) a take si sahnul jak topi - na dotek dosti neprijemne. Nejsem
zadny "prizdisrac", ale zakazal jsem to nechavat zapnute v siti pokud enjsme
doma.

Panu Prochazkovi bych doporucil at si koupi normalniho budika na jednu
tuzkovku za polovicni cenu. Nebude muset premyslet proc jej ten "bazmek"
nevzbudil kdyz zrovna nesla elektrina.
Ja osobne pouzivam na buzeni mobil, ale manzelka ma ten budicek a nemame v
byte nikdy takovou tmu, aby ty raficky nesly procist i bez zapnuti
podsviceni.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz