OT: ekonomicke dopady sviceni, bylo Re: Automaticke zapinani svetel - auto

pyjan pyjan@tiscali.cz
Pondělí Červen 12 19:16:13 CEST 2006

17% všech automobilových nehod je způsobeno opilými řidiči. To svědči o
tom, že 83% všech automobilových nehod je zapříčiněno střízlivými řidiči!
Proč pouštějí ty střízlivé na silnici a nikdy je nepokutují, je opravdu
záhada...