Velmi OT: Svícení ve dne (bylo :Automaticke zapinani svetel - auto)

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Červen 12 18:05:30 CEST 2006

A jeje, to bude flam...

Svícení k bezpečnosti přispívá. Bohužel to - podle mě - není to hlavní.

Vycházím ze zkušenosti - mám kamaráda ve Francii a často za ním jezdím. Tam
opravdu nesvítí nikdo, pokud je ještě trochu na silnici vidět a přesto tam
nejsou pomníčky kolem cest. Až je mi to blbý, už nevidím na přístroje, tak
rozsvítím a jsem jediný... Oni však skoro vůbec, vůbec nepředjíždějí, jsou
schopný jet v naprosto přehledném úseku za traktorem několik km, dokud
traktor neodbočí. A v tom to asi je - každý jede ve svém pruhu, takže se
nijak vidět nemusí...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel