SW pro evidenci zasob soucastek na doma

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Červen 9 15:04:32 CEST 2006

Michal Grunt napsal(a):
> Nejde asi o to, ze by to dotycny chtel mit na webu, ale ze je to asi
> nejsnazsi cesta. Vytvorit na zaklade HTML+formularu kus PHP kodu na
> vkladani-mazani-vyber-uprav dat do SQL je otazka par minut. Pak se to da
> umistit treba na nejaky webhosting a koukat na to odkudkoliv a zabranit
> tak duplicite dat (jeden soubor mate doma, druhy na flash, treti v
> praci...). Samozrejme web server se da rozjet i na obyc domacim PC (je
> to soucast Windows).

Presne tak. Navic me tu ten server jede nonstop. Jestli nic nenajdu tak
si to napisu asi sam - stejne jde jen o to udelat par tabulek s pouzdry,
kategoriemi soucastek.

Takze jen prekliknu kategorii a vyjede mi seznam toho co mam a rovnou
muzu dat pocet plusem nebo minusem. Nic sloziteho to neni, ale zatim se
mi to psat nechce.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info