SW pro evidenci zasob soucastek na doma

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Červen 9 14:52:06 CEST 2006

Novotný Pavel napsal(a):
> Zrovna vcera jsem to ladoval do Excelu, neni to sice nic svetoborneho, ale
> je to ucelne rychle a prehledne.
> Nazev,druh (CPU, OZ,...) pocet ks, popis, pouzdro. Co vice si prat.
> Asi by to slo nacpat do Access, SQL serveru, pouzit nejaky jednoucelovy sw,
> ale proboha proc, co by to prieslo ?
>
> Nevim proc bych to mel mit na webu, ale pokud budu chtit není nic
> jednodusiho nez ten soubor vrazit na web.

No excel je sice take reseni, ale pro je docela dulezite se kouknout i z
prace co mam doma a tahat to sebou na klicence mi prijde nebezpecne,
protoze jsem uz dve odepsal jen tak zniceho nic (nebo bych musel resit
zalohovani a verzovani). Navic doma mam OO a v praci a na sluzebnim NB
MS Office a nevim jak se bude tvarit MS na otvirani dokumentu
vytvorenych OO.
Takhle mam doma SQL co se pravidelne zalohuje a kdekoliv doma pustim PC
tak to mam dostupne.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info