Re: WiFi sí»

Martin Zaruba swz@volny.cz
Pátek Červen 9 08:59:33 CEST 2006

Pokud mate jen jednu IP adresu a chcete pripojit vice pocitacu, pak musite
pouzit NAT. At uz je provaden kdekoli, jinak to nejde. Ovislink ale NAT umi
a je tak i docela podstatnou zabranou pred utokem zvenku. V cem je problem v
pouzivani NATu?

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Ales Filip" <konference2@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 08, 2006 11:13 PM
Subject: WiFi sí»

Hello All,

  Potřebuju poradit s připojením notebooku k internetu. Mám od
  providera kabel, který jsem zapojil do Ovislinku 1120 s APpro. Přes
  něj se chci připojovat k internetu. Problém ale je, ľe mám jenom
  jednu IP adresu. Jde to nějak udělat, aniľ bych měl toho Ovise
  nastaveného jako AP, a měl na něm spuątěný NAT?

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic

Daląí informace o konferenci Hw-list