kde sehnat geigerovu trubici

GT5 gt5@seznam.cz
Pátek Červen 9 08:37:00 CEST 2006

No prave, proto hledam trubici s dokumentaci. Aspon diky za ten LNDinc , je videt ze vyrabeji primo GM trubice tak bych to zkusil pres ne. U GES mi prave bylo divne to startovaci napeti, 260-340V je pomerne jeste malo. Trubice GES vypada mala, ale stejne bych ocekaval nejakych tech 500-1000V jako se standartne delava.

Charakteristika ujde ( http://www.lndinc.com/gm/alpha/draw/sen7224.gif ) je videt ze tato GM trubice je pro mereni bezneho prostredi (malych davek radiace) a pro laboratore nic moc. Kdyz linearita konci na davce 1mGy.
Asi zvolim http://www.lndinc.com/gm/alpha/draw/sen705.gif .

LP.

Zrejme jde o univerzalni GM trubici s ocelovou catodou, plnenou Ne+Halogen, GES uvadi napeti 260 az 340V coz mi prijde spise jako startovni napeti, doporucene operacni napeti bych cekal na standartnich 500V.
Cistlivost na gama zareni Co60 = 32 cps/mR/h.
Graf citlivosti na gama by mohl byt podobny teto trubici
http://www.lndinc.com/gm/alpha/draw/sen7224.gif

Na zaver maly link na registracni sw
http://geigercounter.oritech.com/en/software.htm

Daląí informace o konferenci Hw-list