Pamet a RTC

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Červen 8 21:14:23 CEST 2006

neni to kvuli tomu, ze ma Philips i2c patentovany, tak to ostatni
pojemnovali 2-wire? Asi budete muset kuknout do datasheetu. Ja je osoben
nikdy nemel v ruce.
http://www.hw.cz/Produkty/Nove-soucastky/ART1234-Pameti-FRAM-od-CIT-International.html
http://www.hw.cz/Produkty/Nove-soucastky/ART1239-Predstaveni-pameti-2-wire-FRAM-z-produkce-firmy-RAMTRON.html
Cituji z tohoto clanku:
"Některé paměti z produkce firmy RAMTRON lze použít přímo jako náhradu
za pamět EEPROM v příslušné patici."

Martin Hanek