seriove cislo a intelhex

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Červen 8 17:12:40 CEST 2006

> PICoidne je to ze to ma uplne debilne ovladanie. Prosim Ta, ako si
> prisiel na tie pluska a minuska?

Naprosto necekane pres hexmate.exe -HELP  a z popisu v odkazu, ktery jsem
sem poslal

> [...]
> zahodi cely vstupny subor co taketo zaznamy obsahuju, a co je najhorsie,
> ani o tom necekne...
> Tak som mu podhodil "obycajny" hex (len zaznamy 00 a na konci 01), s cim
> to zafungovalo, seriove cislo je sice hexadecimalne (aj ked tam nie je
> prefix 0x), ale big endian.. Ja potrebujem naopak... Tak som skusil ten
> prefix tam dat, a ajhla, zapisal nizsi byte na nizsiu adresu (naznak
> little-endianizmu), ale na vyssiu adresu zapisal dost prekvapujuco 0x00...
> Checksumu to robi len cez byte, takze ani trik s inkrementom co som

V dotazu jsi nic z narku o litle/big endianu, cheksume, typech rekordu,
barve, vuni, pohlavi nespecifikoval. Jen a pouze jsi chtel zapsat seriove
cislo do intel hex souboru :-))))))) A tak Ti Karle nevim - pri tech
pozadavcich bych si to radeji za par minut napsal :-)))))))) HEX nacist,
upravit a zapsat je brnkacka, tak o co vlastne vubec jde.????

Tedy pokud se nejedna o didakticky nastrel jak se nema specifikovat dotaz

S pozdravem
MK