RE: Problém s digifo»ákem (Praktica DCZ2.2)

KRATOCHVÍL Pavel kratochvil.pavel@primaska.cz
Čtvrtek Červen 8 13:24:14 CEST 2006

Me se podobne choval Olympus C4000, doma fotil dobře ale venku jak bylo vic svetla - hruza, v servisu vymenili snimac ( byl v zaruce ).
PK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RVsoft
Sent: Thursday, June 08, 2006 12:55 PM
To: HW-news
Subject: Re: Problém s digifo»ákem (Praktica DCZ2.2)

Dusan Dolezal napsal(a):
> Hmm, tak to je opravdu zahada, nechapu, co se v tom deje. Ale pokud to
> je z bleskem v poradku, tak to dost dobre nemuze byt problem snimace.
>
> Dusan Dolezal

Prijde mi jako by nefungovalo vystavovani clony - je mozne ze ten cip se zacne takhle chovat pokud je prepalenej (rastr a vytazena jedna barva).
Uz jsem neco podobneho videl pred lety na C-720.

Nevim co to je za fotak (jake je to provedeni - SLR, kompakt atd.), ale pokud lze manualne nastavit clonu tak bych vyzkousel zda ma nejaky vliv na obrazek.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info