Pamet a RTC

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Červen 8 12:50:45 CEST 2006

V jednom zarizeni mam DS1302, ale presnost neni buhvi co, za pul roku
udela cca tri ctvrte hodiny. Asi by to slo dostavit na krystalu. Ovsem
pameti ma jen par bytu, pak ovsem muzete na stejny draty dat nejakou
24cxx eepromku na data. Jinak Maxim jich ma plno:
http://www.maxim-ic.com/products/timers/real_time_clocks.cfm
Dale lze pouzit jeste FRAM:
http://www.citworld.com/cz/products.php?id_rubriky=r_426897dde9b91

Martin Hanek