seriove cislo a intelhex

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Červen 8 12:06:51 CEST 2006

MK wrote:

> Mhhh, a co takhle pozadat usluzneho pritele googla ????
>
> Na dotaz
> http://www.google.com/search?hl=cs&q=editing+serial+number+in+intel+hex+&btnG=Hledat&lr=
> naprosto necekane bleskove odpovida a ve tretim odkazu nabizi:
> http://www.htsoft.com/forum/all/showflat.php/Cat/0/Number/12986/an/0/page/0
>
> a zde je mozne s otevrenymi usty u popisu parametru uzasle cist:
> -SERIAL (Store a particular hex value at a fixed address)
> eg. -SERIAL=000001@0xEFFE will store hex code 00001h to address EFFEh.

> [...]

A vyskusal si ho vobec?

Lebo ja som hexmate-om zacal, dokonca ani gugla som nekonzultoval; ale
nepodarilo sa mi prist na to, ako to ma fungovat, vzdy mi len ulozi
kusok hexu co si on sam vymysli, so vstupnym suborom to nema nic
spolocne a so zadanymi parametrami len vzdialene.

Mam z toho pocit, ze je to nieco specificky PIC-oidne... :-?

wek