Re[2]: USB Bluetooth adaptér

Ales Filip konference2@centrum.cz
Středa Červen 7 21:08:04 CEST 2006

Hello Vymětal,

Já to propojím přes WiFi. Jenom mne zajímalo, co všechno jde s tím BT
dělat.

K tomu WiFi:
U AP je originál anténa, takový ten 2dB pendrek. I s ní má to AP
docela zbytečný výkon. Nevíte, jak je ta anténa uvnitř dělaná? Jestli
je jenom drát připojený k prostřednímu pinu konektoru, nebo je
zapojené někam i stínění? Jak snížit výkon té anténky? Obalit ji do
půlky alobalem nepomáhá.Nechci zbytečně pokrývat signálem půl
paneláku.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic