USB Bluetooth adaptér

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Středa Červen 7 20:42:56 CEST 2006

V tom případě bych radši investoval do Wifiny (pokud teda má noťas
integrovaný rozhraní) ... rozcházet síť po BT je skutečnej porod .. spíš
možná kříženej s operací slepáku a dvojtým srdečním bypassem :D
laborovali jsme nad tím dva celej víkend .. fakt je, že to bylo v době,
kdy ty adaptéry začínaly a ještě nebyly zaběhnutý postupy .. ale .. ani
dneska jsem nepotkal usb/bt, kterej by neinstalil nějakou alfaverzi sw,
která emuluje kde co, protože hw je drahej.

T.V.