Radioaktivita?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Středa Červen 7 08:41:35 CEST 2006

Zdravim!

Mam vlastni ubastleny IR prijmac (na dalkove ovladani).
Je to postaveny na prijimaci SFH506-36.

Vzhledem k tomu, ze jeste neni odladeny, tak me to signalizuje
prijeti kodu (i neplatnych, to znamena vlastne jakykoliv
infracerveny "vzruch") vizualne (pomoci LEDky).

Dnes rano mi zarizeni najednou zacalo blaznive blikat,
pricemz je nasmerovany priblizne k oknu, a kdyz je odstinim
rukou, nebo rukou (tak 5-10cm), tak to prestane.

Takze otazka: je mozny, aby se tomuto snimaci najedou
zvysila citlivost?

Jinak jedina moznost, ktera me jinak napada, je, ze senzor reaguje
na nejake zareni zvenci... a to ani nechci domyslet... (Kazdopadne,
tusite nekdo, jak to zjistit, a na koho se obratit)?

P.