RE: Problém s digifo»ákem (Praktica DCZ2.2)

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Červen 7 08:21:23 CEST 2006

Hmm, tak to jsem prehlidnul a vysvetlit to neumim. Ale ten rastr je natolik
vyrazny, ze si opravdu nedovedu predstavit, ze by to bylo jenom nejakym
nastavenim. Na tech fotkach s bleskem ten rastr neni?

Dusan Dolezal