FM modulator do auta

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Červen 6 16:15:02 CEST 2006

Vubec se s tim nezabyvejte, jestli to bude vyzarovat ven, tak to stejne
bude mit tak malej wykon, ze to uslysi jen v bezprostredni blizkosti. (
pri predjizdeni )
Berte to jako klad - u vody v zaparkovanem aute pustite co chcete a na
tranzistoraku si to naladite.Takovej malej mobilni VKV vysilac bez
obsluhy. A jeste muzete machrovat s ti, ze vite, co budou hrat.
Takze pokud tam ten zesilovac chcete mermomoci dat, tak jedine obracene,
t.j. aby zesiloval ten signal z  modulatoru do anteny  :-) aby to bylo
dal slyset....