Rotacni koder RE30S

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 6 13:10:17 CEST 2006

To je mozne, ale zatim mam jak v praci tak pri bastleni kliku, ze malokdy
neco vyslovene opisu.

> Netvrdim, ze ten muj takovy je, ale dal jsem to do
> kupy pro DDS a ta funguje :)

To mi bylo vicemene jasne, ze to bylo pro DDS.

> Ja sam jsem Packalista, ale krasa "{" misto "begin" a
> vicenasobne prirazeni i v podmince mi ucarovala. Proto to C.

No to bych jeste snesl, ale co je tohle:

input_byte = ( P1 >> 1 ) & 0x03;

nejaky shift? ale co ten & a ta konstanta?
Podle me je to zapi-prasarna :-), ale je to jen muj osobni nazor.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824