FM modulator do auta

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Červen 6 12:02:09 CEST 2006

Je to bráchovo auto, Peugeot 307, rádio je původní a chce ho tam,
protože má dobrý externí displej na palubce. Externí vstup sice má,
ale jen na CD měnič a k tomu by se musel koupit simulátor CD měniče za
velký peníze. Jo a použít kazetový adaptér taky nemůže, protože rádio
má jen šachtu na CD.

Takže doporučujete oddělení antény jednoduchým zesilovačem například
podle tohohle schématu (jen obvod s tranzistorem T3)?

http://www.volny.cz/fufik/elektro/vkvvysilac/vkvvys.gif

(BTW moje auto je Škoda Favorit a rádio s externím vstupem v něm mám,
viz. http://pavlik.webpark.cz/kutilstvi/cdrom/cdrom.html ).

P.K.