Rotacni koder RE30S

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 6 11:14:22 CEST 2006

No jestli to chapu dobre dalo by se to zjednodusit - budu mit vstupy
povesene na interuptu a pri jakekoliv zmene na vstupech budu ukladat hodnoty
do 8b registru a muzu rovnou shiftovat - v jednom pripade mi tam zustane
%00010010 a v druhem %00100001 a jakmile vyhodnotim na vstupech 11 tak
registr zpracuji a otestuji na tyto dve hodnoty a vratim vysledek bud +1
nebo -1 - pokud tam bude neco jineho tak to zahodim.

Mam v tom nekde chybu?

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz