propojení attiny s COM

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Červen 6 09:39:44 CEST 2006

Dne úterý 06 červen 2006 00:31 Zdeněk lada napsal(a):
> Asi ano ale jestli jsem to pochopil tak příkaz prinf nebude fungovat.

Nevím co používáte za překladač ale v avr-gcc vám printf s sw uartem fungovat
bude.
Na začátku se speciálním příkazem otevře standardní výstup, je to funkce (nebo
makro) kterému se dá jako parametr funkce pro odeslání jednoho znaku, plus
pár dalších parametrů které se ani nijak nemění a neřeší. A už to funguje.
Prostě jakákoliv funkce zapíše do stdout (to samé se dá zařídit i pro stderr)
tak se výstup objeví na sériáku a je naprosto jedno jestli je softwarový.
Ostatně ne jen na sériák je to možno použít, stejně je možno ten stdout
přesměrovat třeba na LCD nebo cokoliv.

http://www.nongnu.org/avr-libc/user-manual/group__avr__stdio.html

Jakub Ladman