Solarni ochrana autobaterie 2 W-vas nazor

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pondělí Červen 5 13:43:36 CEST 2006

hodne panylku na hrani najdete zde
http://www.elektronika.cz/inshop/scripts/show.asp?page=clanek.htm&ItemID
=2996

deklarovaneho vykonu to dosahuje za pekneho slunecneho svitu.
Ale i za soumraku nejaky vykon je, ale hodne mensi.

Mam par modulku ruzne serioparalelne zapojenych, napajim z toho
ventilator, vykony merim do odporove zateze.

Bohuzel tento rok nam nejak nedava toho SVITU !!!

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá, jednatel:
ing. Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz ,
WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v
Ostravě, oddíl C, vložka 7862