MMC karty a RAW zapis

GT5 gt5@seznam.cz
Pondělí Červen 5 11:32:12 CEST 2006

Jestli by to nevadilo, tak bych byl za kousek kodu rad :).
Tou vetou jsem chtel rict ze casto se CreateFile pouziva pro pristup na
disk, ale ne primo RAW, ale souborovy zapis v ramci filesystemu.

Zatim me nenapada co pouzit jako "pointer to name of the file" (/*???*/)
, je to hned prvni parametr funkce createfile. Mluvim o pripadu kdy chci
pristup na USB ctecku karet. Abych treba omylem nehrabnul na pevny disk
a pak by byl problem na svete.

hDevice = CreateFile( /*???*/ , GENERIC_READ | GENERIC_WRITE,
FILE_SHARE_READ | FILE_SHARE_WRITE, NULL, OPEN_EXISTING, 0,
NULL);

Kdyz jsme u toho, podobny pristup by sel pouzit i na seriovy a LPT port?

LP.

DeviceIOControl je spis na nastavovani nejakych specifickych vlastnosti.
Ano pomoci funkci (CreateFile, ReadFile, WriteFile, CloseHandle)
zapise/prectete
raw data do/z jakehokoliv sektroru.

 Nevim co si predstavit pod touto vetou ?:
"mel jsem za to ze v pripade disku se pouziva session pres FAT nebo NTFS"

 Kdyz to bude nutny, tak muzu poslat i kus
kodu na ukazku, ale fakt to neni veda.

J.Ber