IP telefonia, otazky zaciatocnika :-)

Radim Götz palm_konf@geso.cz
Pátek Červen 2 23:38:19 CEST 2006

H323 pres inet bez gatekeeperu samozrejme funguje.!!!
Dialer musi fungovat , nevim z jakeho principu by nemel.
Zkuste si tu branu hodit k PC jen pres switch a nastavte
intranet ip , hodte branu do defaultu a zkuste na ni zavolat.
Nastaveni techto bran neni snadne a to take brani vetsimu
nasazeni. Pokud si nevite rady ozvete se pres ICQ
41109142
Radim

----- Original Message -----
From: <Serych@panska.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 02, 2006 1:02 PM
Subject: RE: IP telefonia, otazky zaciatocnika :-)

Gatekeeper je u H.323 server, ktery zajistuje spojeni jednotlivych
telefonu
(rekneme obdoba telefonni ustredny u klasicke telefonie). Jak jsem
psal,
myslim, ze prez Internet to bez nej nejde, ale jisty si nejsem, ja se
H.323kou nezabyvam.
Zkuste si nastudovat External links u:
http://en.wikipedia.org/wiki/H.323

Dale doporucuji Ethereal a zkoumat ktery paket pri pokusu o navazani
spojeni
kam dojde a nedojde. Tak myslim snadno vypatrate, kde je chyba.

Jakub Serych