OT copak ti umelci porad chteji

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Pátek Červen 2 17:31:16 CEST 2006

já už to chápu - oni mě jako autora vlastně chrání a musím být vděčný,to že na tom zároveň napakují je vedlejší produkt :-( A jestli mě prásknete,že jsem jednou v klubu rapoval tak to mám na tvrdo - klepeta,pendreky a do lochu a nebo poprava bez soudu ? :-(  Jen se moc nesmějte,jestli máte někdo u vchodu melodický zvonek tak půjdete se mnou. "Ševče más zaplacené daně ? - No mám - A na příští rok ? - Ne - Tak to půjdeš snáma" No ale já vůl byl u voleb a nenapadlo mě ,že mám v programech stran hledat ,že "povolíme zpívání zadarmo" tak snad příšte ...
  ----- Original Message -----
  From: Novotný Pavel
  To: 'HW-news'
  Sent: Friday, June 02, 2006 4:42 PM
  Subject: RE: OT copak ti umelci porad chteji

  Mate to spletene, je to mnohem horsi, zaplatit musite OSA a to i kdyz  budete vyrvavat jednoznacne vlastni a neopakovatelny text zcela bez melodie.

  Oni jsou totiz genialne kolektivni spravci vsech prav autoru bez ohledu na clensti ci neclenstvi a dokonce bez ohledu na prava a pravo jako takove.

  Ted sem si vzpomel ze podle K-osy vlastne nesmite zpivat venku ani kdyz se vracite vecer z knihovny (jak tu nekdo psal,mate v hlave tech 15knih :-) jenze to by byla verejna produkce a musite zaplatit autorovi textu a hudby. Takze budeme muset emigrovat do zeme krale Miroslava .... nejspis

  DJ