copak ti umelci porad chteji

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Červen 2 13:23:07 CEST 2006

Jeste ze neprosel poplatek na podporu ceskeho filmu. Skoda jen ze byl
schvalen projekt mytnice.
Ja to nechapu jsou to prece dalsi dane - jediny duvod proce se to dela tak
slozite je vytvareni umele zamestnanosti.
Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Dee Jay" <mrdeejay@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 02, 2006 12:04 PM
Subject: Re: copak ti umelci porad chteji

- mám pocit,že ta fotka s těmi tlustými prasátky tam má své místo .....

:-( to snad nemyslí vážne - bude daň ze vzduchu ?

DJ

BTW: sice nevím jestli to platí nebo ne,ale byl návrh,že já nakreslím výkres
vystisknu si ho a pak když se dělají 3-4paré pro zákazníka půjde z kopie
každého listu poplatek nejakému radoby svazu - sice nejsem umelec ale oni
jako autora okradaji me .... a zadny svaz mi nic neda - nemate nekdo ve
sklepe jeste cyklostyl ?