Linearni motor

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Červen 2 11:11:58 CEST 2006

Snad nemusíme zabíhat až do takovýho OT.

K tomu tichýmu autu - čet jsem, že Japonci udělali motorku, která
jezdí na elektřinu (asi na nějaký palivový články) a protože je úplně
tichá, tak na ní museli z bezpečnostních důvodů přidělat nějaký
udělátko, který bručí jako spalovací motor, aby bylo slyšet, že něco
jede.

P.K.