Kapacita telefonnich linky /RE: Linearni motor

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Pátek Červen 2 10:51:20 CEST 2006

---
To je přesné, je to jen o šířce frekvenčního pásma
pro přenos dat.
Dial-up modem cca 4Khz a ADSL2+ 2280Khz.
Shanon-Kotelnikův teorém samozřejmě platí,
jak pro dial-up , tak pro ADSL.
Takže je to opravdu jen o použité _technologii_,
jak jsem již několikrát psal, což nikdo nebral v potaz.
Hloupý člověk řekne 55Kbit/s je strop a rychleji to
nepoběží, někdo jiný se zamyslí a udělá jiným
způsobem(technologií) a ono to funguje.
---

Nečtěte mezi řádky. ;-))) a zamyslete se nad slovem
"technologie" , co vlastně znamená.

B.