Kapacita telefonnich linky /RE: Linearni motor

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Červen 1 15:55:58 CEST 2006

BB> Souhlasím, ale rejpnu si, furt jedu po standardních drátech, ať dial-up nebo ADSL.
BB> A dodávám, je to jen o použité _technologii_.

Obavam se ze si stale pletete pojmy.
Standardni telefonni linka ma vyhrazenou rychlost 64kbit, na
kterekoliv urovni SDH.
Po standardni dratech (last mile) mezi ucastnikem a ustrednou lze
provozovat ruzne technologie, napr. ISDN, ADSL a jine xDSL.
Ale ty xDSL maji na vstupu do ustredny splitter, ktery oddeli hovorovy
signal (max 64kbit) a datovy signal, ktery dale pokracuje jinou
infrastrukturou (_muze_ pouzivat stejnou, ale to je jiz zalezitost
implementace).
Rozhodne plati xDSL <> dialup, a omezeni na 56kbit se tykalo vyhradne
dialupu!

Tomas