Kapacita telefonnich linky /RE: Linearni motor

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Červen 1 15:31:51 CEST 2006

> S ostatním souhlasím, toto ještě doplním. Když to zjednodušším,
> tak jedu nyní až těch 8Mbit/s po standardní telefonní lince. Je
> pravda, že je to o použité technologii a _technologie_ se
> změnila/vylepšila. Ale myslím, že pokud pominu jak je to
> technologicky uděláno, tak těch 55Kbit/s těžce pokořuji a to na
> standardní telefonní lince, nebo né ?

Nepokorujete, protoze na teto rychlosti nejedete dal nez do ustredny.

> Já jsem jen napadal ten výrok z doby dial-up modemů, kdy se
> říkávalo, že 55Kbit/s je strop a nyní při použítí _jiné_
> technologie to běží podstatně rychleji.

Nebylo zmeneno reseni, bylo zmeneno zadani :). Drive bylo treba
dostat po _nezmenene_ telefonni siti data z jednoho konce na druhy,
nyni je treba je prepravit z koncoveho zarizeni do zarizeni
"uprostred" site.

> Ten výrok je podobný výroku : "640KB RAM stačí pro každého". Z
> doby začátků PCček.

To neni. Tento byl dementni uz v okamziku sveho vyrceni.

MP