aritma pres usb/rs232 na XP notasu ?

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Červen 1 14:18:54 CEST 2006

Ono v tom DOS záleží na aplikaci, jak k portům přistupuje. Pokud jde přímo
na adresu IO zařízení (3F8, 3E8...), tak je to takříkajíc "v pytli". Pokud
aplikace jde přes služby BIOSU, tak naděje na funkci je.

Háček je v tom, že služby BIOSU fungovaly někdy právě pro sériový port dost
špatně, takže když jsem ještě programoval, raději jsem chodil přímo na
registry sériového portu, kde bylo vše pod kontrolou.

Jak funguje COPY, to tedy netuším, asi by mohl služby BIOSU používat, ale
jak vidno, stejně to nejde...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: "Hynek Sladky" <econf@centrum.cz>E8.
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 01, 2006 2:08 PM
Subject: Re: aritma pres usb/rs232 na XP notasu ?

Pokud se prevodnik radne nainstaluje v systemu jako COM port, pak by to
melo fungovat v DOS okne systemu Windows... Myslim, ze je ale potreba,
aby mel PORT cislo od 1 do 9. Da se nastavit v Spravce zarizeni -> Porty
(COM a LPT) -> "Vas port" -> Vlastnosti -> Nastaveni portu -> Upresnit
-> Cislo portu...
Prevodnik s CP2102 se mi po zasunuti do USB normalne zpristupni i v DOSu
(jako COM6). Kdyz napisete prikaz MODE, tak vypise dostupne porty vcetne
jejich aktualniho nastaveni.

Hynek Sladky