aritma pres usb/rs232 na XP notasu ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Červen 1 14:15:57 CEST 2006

mam tady pichnuty jak prevodniky ftdi tak cp2102, ted jsem na cisle 19 :-).
prikaz "mode", to jakoby provedlo, ale copy ani tuk. je pravda, ze jeden prevodnik byl "13" a druhej "9".
to posilani pres terminal je plne dostacujici.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Hynek Sladky
Sent: Thursday, June 01, 2006 2:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: aritma pres usb/rs232 na XP notasu ?

Pokud se prevodnik radne nainstaluje v systemu jako COM port, pak by to melo fungovat v DOS okne systemu Windows... Myslim, ze je ale potreba, aby mel PORT cislo od 1 do 9. Da se nastavit v Spravce zarizeni -> Porty (COM a LPT) -> "Vas port" -> Vlastnosti -> Nastaveni portu -> Upresnit
-> Cislo portu...
Prevodnik s CP2102 se mi po zasunuti do USB normalne zpristupni i v DOSu (jako COM6). Kdyz napisete prikaz MODE, tak vypise dostupne porty vcetne jejich aktualniho nastaveni.

Hynek Sladky