Linearni motor

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Čtvrtek Červen 1 13:51:16 CEST 2006

Další Heyrovský a Polarograf zřejmě nebude, také apeluji jako vy na použití zdravého selského rozumu. Již dříve jsem viděl na
Discovery dokumentární film o podobných vynálezcích motorů a zatím nikdo nevynalezl lepší motory než co máme nyní a to se v této
branži točí nějaké peníze. A to na tom ten vynálezce makal i přes 10 let. ;-)Výsledek nulový. No, ale třeba přitom vynaleznou něco
jiného. Mám dojem, že i WEB byl podobnou náhodou vynalezen v CERNU, pokud to nepletu, o tom by Balu, který tam maká, mohl něco
vědět.

B.