Linearni motor
RV
vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 1 13:41:07 CEST 2006
No to si prave nejsem jistej - bezne se pohybuje kompresni pomer okolo 1:10
a to neni zadnej zazrak proti tlaku, kterej vznika pri horeni smesi.
Zrovna dnes jsem pocital ladeny vyfuk pro jednoho modelare a v otevrenem
potrubi ladeneho vyfuku je stredni tlak bezne kolem 700kPa a to je ta roura
na konci otevrena.
Navic v hlave musi byt umistena spalovaci komora (kvuli spravnemu
prohorivani smesi)takze nelze pocitat ani s tim, ze by se objem na pistem
limitne blizil nule. Ten pist narazi nekde po obvodu drive.
RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824
> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Danhard
> Sent: Thursday, June 01, 2006 1:08 PM
> To: HW-news
> Subject: Re: Linearni motor
>
> Ta komrese muze zpusobit stejne sily jako vybuch horeni v
> druhem valci, ktery to zpusobil.
> Protoze je to doutakt bez ventilu, tak tam bude polstar te
> komprese vzdy, nedojde k tvrdemu narazu a destrukci energie
> do materialu.
>
> Danhard
> *******
Další informace o konferenci Hw-list