Linearni motor

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 1 12:46:23 CEST 2006

Ucinnost to bude muset mit vyssi uz jen pro to, jake mech. odpory produkuje
takovy bezny 4T motor a pokud jste zkusil s nim otocit tak nejsou
zanedbatelne.

Take jsem videl jak se to klepalo v TV, ale mozna je to jen otazka prave
regulace a jeji slozitosti - pokud zabezpecim odcerpani te energie, ktera
ted zpusobuje ty vibrace tak by nemely byt o nic vetsi nez u bezneho motoru
- mozna jen navic ty magnety na te pistnici - ale pokud nekdo videl jake
silny dokaze byt magnet o velikosti nehtu tak bych z toho nemel strach.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824