JTAG: CPLD x FPGA

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Čtvrtek Červen 1 11:22:10 CEST 2006

Zdravim,

Ja chapu dobre, ze nemuzu chctit přenositelnost na urvni tech binarnich dat,
ale ocividne mam k dispozici zdrojak pro procesor, který je schopen napalit
binarni data do CPLD a zajimalo mne tedy, jestli mi staci tento zdropjak pro
procesor jen vzit a podstrčit mu data pro jiné CPLD nebo FPGA a donutit jej,
aby to tam nasypal.

No kdyby někdo mel primo nejaky zdrojak pro C, ktery resi nasypani do FPGA,
tak by to bylo super, ale jinak se musim zpolehnout na to, co mam.

SVF/XSVF vypada zajimave, ale nemam potuchy o slozitosti tohoto formatu a
pripadne nutne slozitosti prehravace těchto dat. Zkusim něco pohledat...

S pozdravem,
                Marek Pavlu

  _____

avast! Antivirus <http://www.avast.com>  : Odchozi zprava cista.

Virova databaze (VPS): 0622-2, 31.05.2006
Testovano: 1.6.2006 11:22:10