Pípátko na rychlost...

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Červenec 31 18:42:57 CEST 2006

Vyrabet doma na kolene neni treba. Vyuzivam na takove veci sluzeb firmy,
ktera mi rucne osazuje za dost slusne ceny a klidne i par malo ks. To co
oni, bych za ty prachy ja nedelal. Plosnaky taky nejsou problem, navrh
se dela jen jednou, takze vlastne po te "inicializaci" uz staci jen
obchodovat.

Pak to muze fungovat i tak, ze mi jen zavolate kolik ks chcete do kdy
... zadne matlani se s tim, proste nakup a prodej :).

--
Jiri Bezstarosti