Re: Pípátko na rychlost...

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Červenec 31 14:34:32 CEST 2006

 31.7.2006, 14:13:39

 Dobry den

Snad vasi zvedavost trochu uspokoji alespon tri mysleky vedouci IMHO na
pouziti GPS.
1 - mereni nezavisle na funkci tachometru; porucha tachometru, nespravny
udaj tach. pri zmene pneumatik (tuning, vyvodna koupe v mistnim
super-hyper..)
2 - Atest; krabicka priplacnuta na palubovku zadny nepotrebuje ale
pokud neco pripojujete na ECU, tachometr atd. uz to bez atestu asi
nebude koser.
3 - mnohem  jednodusi instalace; priplacnout krabicku na palubovku a
zastrcit napajeci konektor do zapalovace dokaze kazdej lemra, optiskej
snimac na nahonu tachometru uz je preci jen vyssi divci.

Jeste je mozne uvazovat postupnou prestavbu fobie na raketoplan.
Hodiny na palubovce, hodiny na autoradiu, hodiny na GPS = trojnasobne
zalohovani kritickych systemu. Jako v NASA. :-))

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz