Eagle_drl

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Červenec 31 11:35:15 CEST 2006

ako Kamil spominal chybaju vam tam nejake vrtaky. Pokial bol drl subor
generovany z toho scriptu tak vsetky tam su. Problem ale je v
jednotkach. Pokial pouzivate metricke vrtaky a mate tam inchove diery
tak to poklada za dve rozdielne polozky a dany nastroj mu v zozname chyba.
Riesenie je pomerne jednoduche, rucne treba editovat drl subor a opravit
priemery chybnych vrtakov. Ktore to su mate napisane v tej chybovej hlaske.
b.