toceny kabel

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pondělí Červenec 31 10:49:19 CEST 2006

skuste prosim popisat, co potrebujete, skusim Vam pohladat.
to pdf bolo zo stranky vyrobcu- len skopirovane a skonvertovane.
existuju aj katalogy, ale iba v tlacenej forme.
asi bude lepsie sukromne.

OK

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 31, 2006 8:43 AM
Subject: Re: toceny kabel

Ja by som aj ten mail dal, aj tak dostavam denne desiatky spamov s
ktorymi sa musim vysporiadat takze dva-tri hore-dole to uz je jedno...

Problem je, ze mne tu stranku ani otvorit nejde...

Ale z toho pdf, co pan Kalin poslal, mi nie je jasne, ci ide o to co som
myslel, t.j. "telefonna" snura, ale viaczilova.

wek

Kalin.Oleg wrote:
> z tychto by sa u nas nieco naslo. ak bude zaujem, prosim sukromne.
> http://www.taskercables.com/prodotti/prodotti.php?idcat=34
> prehliadanie produktov ale funguje az po registracii  : (
>
> OK

kablov?