Re: Pípátko na rychlost...

k.novo k.novo@seznam.cz
Pondělí Červenec 31 10:31:19 CEST 2006

Souhlas nikterak jsem nenapadal váš cenový návrh, jen jsem poukázal na to, že s komerčně dostupným řešením lze mít za stejné nebo nižší peníze podstatně více muziky.
Osobně používám PDA HP hx4700 WM5 + BT GPS (21 kanál) + TomTom Navigátor 5.2 a jsem docela spokojeny. I když, nechápu, proč to nemá záznam ujeté trasy, pro účely tvorby cestáků,  analýzy spotřeby k nezaplacení.

Když se svým autem octnete uprostřed sahary, oceníte, LCD s určením polohy, a po 10 dnech na cestě oceníte i to datum .

>Prosim o prominuti me pomalosti, ale k cemu je dobre mit v aute viceucelove pipatko se zobrazenim casu, datumu, pozice, nadmorske vysky a dalsich hodnotnych informaci ???? Ja se ptam opravdu vazne - je velmi

>Zas tak jednoucelove byt nemusi, muze to vypisovat i datum a cas, pozici, nadmorskou vysku, rychlost ... tech udaju je zkratka vice. Ale je jasne, ze PDAcko s GPS tohle zvladne taky, bude mit za podobnou cenu barevny displej a mnohem vice informaci zobrazi zaroven - treba i mapu.

Ono je to celkem logicke. Veci, ktere se daji plnohodnotne nahradit beznymi komercnimi vyrobky, produkovanymi ve velmi mnoho kusech, jako jsou v tomto pripade PDA, se daji tezko v kusovce a na zakazku resit za nizsi ceny.

Nakonec si taky snad nikdo neobjednava na zakazku navrh a vyrobu jednoho kusu videorekorderu, aby tim usetril :). I kdyz kolega rikal, ze i takova poptavka uz byla :))).