Rychlost MCU - srovnani - no flame pliiis

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červenec 31 10:17:28 CEST 2006

Z mojej povodnej odpovede som pred odoslanim vymazal cast, ktora sa
presne tykala tohoto...

Ak chcete jednocip pouzit "nadoraz", musite presne vediet, co a ako, tam
ziadne "asi tolkoto" nepomoze. Viacmenej je nevyhnutne si klucovu cast
napisat a odskusat. Moze sa sice zdat, ze 32-bitovy jednocip taktovany
4x rychlejsie bude "urcite lepsi", ale mozete sa pre _konkretne_
pouzitie trebars aj celkom kruto seknut.

Samozrejme je vzdy mozne siahnut aj po inych rieseniach, napriklad sa
naucite s tymi AVRkami, alebo pouzijete niekolko procesorov (ak to ide),
pripadne nejaky pridany hardware. Nie je uplne vylucene napriklad, ze
niektory z PICiek bude mat HW podporu takeho rezimu PWM, aky udavate -
ale to znova musite mat dokonale prestudovane.

Benchmarky su fakt dobre len pre "bezne aplikacie" (nieco ako "bezny
praci prasok", v bielom obale s velkymi ciernymi pismenami font arial
black bold).

wek