cnc_driver_ BiStep

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Červenec 29 21:34:50 CEST 2006

Zdravim.

"AMICI" :-) uz na to prisli...teda alespon to pisou (ja neznam PIC, tak
jsem to ani
nezkousel studovat)

Stejne bych radsi ten vas :-)....ovsem jestli mi to vas kolega
posle...nakonec jsem se precejen rozhodl pro puvodni
variantu HW...nebudu muset tak nic predelavat a vyjde to
levneji.....akorad navrhnu novou DPS.

Prichy